Angelica Nyberg

Fiska med Facebook och håva in med Google

Livesändningen är avslutad.

Som företagare är det viktigt att planera hur marknadsföringsbudgeten bäst ska investeras. Genom att använda digital annonsering kan du bestämma om dina annonser bara ska visas i en specifik stad, under en specifik tid eller för en specifik målgrupp, samtidigt som du kan ha full kontroll över din budget. 

Men ska man annonsera på sociala medier eller satsa på Google? Kan den ena leva utan den andra?

På den här kursen tar vi med hjälp av konkreta kundcase en titt på hur annonsering på Facebook och Google fungerar och hur de påverkar - och kompletterar - varandra. 


 

Angelica Nyberg arbetar som Digital Strateg på Koning & Smith i Östersund. Hon är utbildad journalist och har  sedan 2010 arbetat med digital marknadsföring. Angelica har en bred erfarenhet av att arbeta med olika digitala strategier över en mängd olika plattformar för små och medelstora företag.

Koning & Smith är en digitalbyrå som under 12 år har hjälpt jämtländska företag att förbättra sin synlighet på digitala plattformar. 

Angelica Nyberg

Anmäl mig:

Fyll i nedanstående fält för att delta.
Läs vår sekretesspolicy och hantering av personuppgifter.

* Ska fyllas i.

Du får bekräftelse per e-post. Kom ihåg att kolla din skräppost.

Kursen är kostnadsfri

Kommande livestreamade kurser

Du kan anmäla dig till vilken kurs du vill, oavsett vilket län du befinner dig i.

Det finns inga kommande kurser just nu.

Få våra bästa digitala tips direkt i din inkorg!
Få våra bästa digitala tips direkt i din inkorg!
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få våra bästa digitala tips direkt i din inkorg.